Fuck the Politics, Save the People


Война противоборство двух сторон, у каждой стороны своя правда, своя история и своя тупость.

Каждая сторона кормит своих соплемеников “нужной” информацией, стадо ест эту информацию с потрохами и зомбирует свое сознание “правильной” и “фильтрованой” информацией, и смотрит на происходящее сквозь призму “новостей” с голубого экрана. А новости могут все !

Как достали двойные стандарты и ограниченность !!! В последних событиях, Ирак Иран Косово Южная Осетия. Так часто наше общество, политическое блогерское, обычное человеческое, как стадо баранов строго блюдет линию отчерченную “большим” братом и отвергает альтернативную информацию и факты.

Мне по барабану кто с кем чего не поделил в геополитеской играх больших братьев, самое страшное что гибнут мирные люди. В одном случае мы воспринимаем это как должное жертву, а в другом как борьбу за свободу и борьбу со “злым” братом

Пускай одни пропагандируют и преувиличивают количество убитых, другие в наверняка преуменьшают,

Russian and separatist officials put the death toll on the South Ossetian side since Thursday at least 1,400. Georgian casualty figures range from 82 dead, including 37 civilians, to a figure of around 130 dead …

Истина рядом, пусть земля погибшим будет пухом, простой народ всегда марионетки …

Peace
Advertisements

23 responses to this post.

  1. Всегда у каждого своя правда, отличаются сторонв только методами достижения цели, и методы США, а в данном случае Грузинского правительства мне глубоко не неприятны, прошу прощения за мою точку зрения мне они кажутся фашисткими. А фашистов, скинхедов я весьма недолюбливаю.
    Незнаю, я смотрел как Российские телеканалы так и Зарубежный СМИ, и не могу сказать что моя родная страна является этаким “белым Рыцарем” но политика и поступки Грузинского правительства просто наводят тихий ужас, я незнаю правда ли сообщения об растреле и даже не только о растреле, а о прямом скотстве грузинских военных мне как человеку мирному, становится невыносимо обидно, господин Соакошвили заслужил веревку и мыло, в этом я уедился даже из некоторых иностранных изданий.
    Мой хороши друг сейчас отправился к сабе на родину, непосредственно на место боевых событий, когда он вернется я мгу с уверенностью сказать что-то и быть полностью уверенным в своей правоте.
    Ну а главное – “Истина рядом, пусть земля погибшим будет пухом, простой народ всегда марионетки …” – истину глаголишь…

    Reply

  2. я считаю таковыми любого, кто отдает приказы – решая свои проблемы, путем истребления мирных жителей, будь то американец россиянин грузин или латвиец.

    Я изучил СМИ обоих сторон и подача фактов до простых людей, естественно очень сильно расходится, полностью правду не несет не одна !

    Reply

  3. Ну, по моему восприятию комментарий Пофи тоже вполне фашистский – он в принципе не уверен в том, что инфо СМИ правдивое, но не зависимо от этого, считает необходимым повесить Саакашвилли (прямо таки миролюбивая позиция). И вообще – какая там связь с фашизмом и скинкедами? Я себя уж точно не назову фанатом США, но в фашизме (то есть – ультранационализме и выделения себя как более высокой нации) их упрекнуть сложно – кстати, в отличии от России, где и скинхедов на порядок больше.

    Reply

  4. Про повешание это все лирика конечно, но я думая врядли Грузия открывала огонь по мирным жителям без ведома президента (это сообщает БиБиСи), первый коментарий однобокий.

    Но я в корне не согласен, что Америка не выделяет и не воспитывает в своих людях выделение как более высокой нации, по-моемому это они пропагандирует вовсю после окончания второй мировой войны. В России пытаются делать похожие вещи.

    Reply

  5. здравствуйте, боюсь мистер “kzh” немного неправильно понял мою позицию, или просто не сделил за новостями.
    Я вроде и не говарил что в данном вопросе я миролюбив.
    Как правильно сказанно выше про мыло и веревку, это метафора используется как смысл наказаие, как я же писал, я изучил разную точку зрений, но если брать наши газеты, это 2000 и более убитых граждан, и зарубежные – 1600 или 1400 точно не помню? убитых сепаратистов, зная или даже хотябы логически понимая что в мирном городе не может сразу находиться около полторы тысячи сепаратистов, я понимаю что в данном конфилкте по вине госпадина Саакошвили ( Я ни за что не поверю что грузинские военные стреляли по городу, и миротворам предварительно не уведомив свое правительство) погибло больше 1500 человек. Разве это не заслуживает наказания? или вы бы все списали и простили?
    Есть еще некоторые неприятные соответствия в СМИ, но это не столь важно.
    про скинхедов я упомянул в знак того что не люблю идеи пропагандируемые о рассовой нетерпимости, ели человек хороший то они хороший любой национальности, так же и плохой.
    по поводу америки полностью согласен с точкой зрения “Sergejs”, и к сожалению про россию тоже, в последнее время у нас так же данная тематика набирает обороты.
    Думаю меня снова смогут упрекнуть в неадекватности, но надеюсь вы сможете понять что я имею ввиду.

    Reply

  6. Моя точка зрения, что не одна сторона не права, так как погибли люди ! мы лишь делимся на 2 части, одна воспитанная на одних новостях, вторая на другом берегу на других, в данном случае с этим ничего нельзя поделать !

    Reply

  7. Сергей, война – это хорошо! Pastaav tachu sen senais sakamvaards, ka karsh virza progresu. Nu, jaaa, iet bojaa mierigii iedzivotaji, sievietes, viirieshi, berni un simgalvji, bet zemei vieglaak elpot, galveianais sava aada jaaglaabj.
    Kad kaads raksta tik “pareizi” kaa no gramatas: ka masu meediji sagroza – pasniedz faktus kaa izdeviigaak, cilveeki kaa auni tic, sliktaa politika.
    Jaa, visam tam var piekrist, bet nekas jau nav mainijies 100 un 1000 gadu. Taa ir cilveka daba taaada.
    Tapeec, manupraat, vienkarshi vajag pariet nakoshaa attistiibas stadijaa, kad tevi nesatrauc tik laicigas lietas kaa naave, vara, nafta, zelts, teritorija utt. Tomeer kaa to izdariit? Tas ir labs jautajums.

    Reply

  8. 1. dalja iepriekshejaa komentara, protams, nebija domata nopietni 😀 Es taa nedomaju :D.

    Reply

  9. когда земля достигает определенного количества населения, оно начинает процесс самоочищения.

    google translate works 🙂

    OK, I agree with Sergejs 100% because during the war, people die, and it doesn’t matter who “is right”. Nobody is right, if somebody is hurt during the process. Violence is not a way to solve problems. Only stupid people could think that.

    BUT

    1. war is a very good way to make money on so many levels
    2. war initiates progress in many areas of technology
    3. on a global scale, war keeps population down, as we are very much over normal limits

    two sides to every coin

    Reply

  10. yes, NR, that was the more concise text of what i said before. Mine was more like lyric 😀

    Reply

  11. Unless it hurts us or people close to us.

    Reply

  12. Posted by rapsis on August 14, 2008 at 7:17 pm

    Vo, vismaz viens cilvēks prātīgi raksta par šo tēmu. (tb sergejs). Sāpīgi noskatīties, ka lielās tautas masas akli tic visam, ko attiecīgās masas televīzija un citi plašsaziņas līdzekļi batonē. Tā visa ir viena vienīga propaganda, pie kam no abām pusēm…

    Reply

  13. un?! Tas nav nekas jauns. Pirms Sergeja to ir rakstijushi, runajushi trilijoniem. Nē, es neapgalvoju ka taa spriest ir slikti. Bet man ljoti patika kāda atzinja no filmas The History Boys. Iiisumaa, tie kas stājas Oksbridžā, ir pietiekami zinoši, lai par jebkuru tēmu varētu izstāstīt daudz vienmullju, neskaitamas reizes atgremotu faktu. Tālab vienīgā izeja, lai kaut ko sasniegtu, ir būt neordināriem – meklēt pozitīvās iezīmes Hitlera un Staļina darbībā, šokēt ar ne visiem zināmiem, pat varbuut mazliet skandaloziem faktiem, galvenokārt – palikt atmiņā 😉

    Reply

  14. Posted by rapsis on August 14, 2008 at 9:19 pm

    uz zemes ir tikai ap 6 miljardi, tā ka triljoni to tiešām nevarēja būt rakstījuši. Un vairsums tomēr pakļaujas masu psihozei un raksta par labu vienai vai otrai pusei pilnībā noliedzot otras puses noziegumus un nodarījumus. Samērā maz ir tādu cilvēku, kas ir pietiekami izglītoti, lai tam redzētu cauri un nepakļautos masu psihozei.

    Reply

  15. es nerunaju tikai par lidzshinejo paaudzi – taa kaa ja labi savelk galus varetu savilkt trilijonu, ok, protams, parspileju :D. Bet man skiet paveicies, jo pagaidaam man apkaart (taa kaa TV mums nav, politiskajaas zinjaas neiedziljinoties) neviens nav pakljavies masu psihozei. Arii Sergejs ne! 🙂

    Reply

  16. Latvijas blogos, ka arī pārsvarā medijos valda viens zināms viedoklis, un jebkuras ziņas no otras puses tiek uzskaititi par lielu propagandu !

    Nu nezinu Liene, es neesmu radīts lai šokētu cilvēkus ar nezināmiem faktiem, it ipaši par temam no kuram atrodos ļoti talu. Es varu uzlikt bildes ar plikam krūtīm un but skanadolzs uzrakstit ka tas pieder kadai pazistamai meitenei, vai uzrakstit ka es esmu gejs un esmu gulejis ar visadiem slavēniem cilvēkiem.

    Galvenais palikt cilvēkam, un ļoti negribetos lai no politikas butu naids vienai tautai pret otru [Krievijas iedzīvotajiem pret Gruzijas iedzīvotajiem], ka ir pie mums.

    Reply

  17. “bildes ar plikam krūtīm un but skanadolzs uzrakstit ka tas pieder kadai pazistamai meitenei, vai uzrakstit ka es esmu gejs un esmu gulejis ar visadiem slavēniem cilvēkiem” – nee, tada nebija mana doma. Tas ir taads leetais shokeshanas variants. Muusdienaas arii ar to vairs neshokesi. Jashokee ir intelektuali.
    Bet principaa es jau tikai niekojos ar vardiem un mudinu citus… Un katraa zinjaa man “intelektualaa shokeeshana” ir nesasniedzams mērķis. Es varetu tikai apbrinot tos, kas to spej un kaa jau mineju mudinaat citus to censties dariit.
    Par naidu – to vienkarshi nevajag laist sevii, ja tas ir apkaart. Un ja katrs taa censtos nelaist sevii naidu, alkatibu un citadu drazu, varbuut arii nebuutu karu.
    Bet tas buutu jaunaa limenja cilveeks, garigaas stadijas buutne, varbuut cilveeks nespej to sasniegt un tadeelj radishanas eksperiments nav izdevies un mums jaizmirst kaa dinozauriem. 😀

    Reply

  18. Posted by rapsis on August 14, 2008 at 10:50 pm

    Sergejam ir pilnīga taisnība, visapkārt ir pils ar blogeriem, ziņu portāliem, avīzēm utt utjp, kas atbalsta vienu pusi un ziņas no otras puses nomelno un veido propagandu. Var jau protams dzīvot trubā ar domu, man TV nerāda un man apkārt ir tikai jauki balti cilvēciņi un viss ir kulē… Bet cik ilgi tā dzīvosi? Kamēr neskars tevi pašu.
    Es ceru, ka tas konflikts norims un neizaugs globālā mērrogā

    Reply

  19. “Var jau protams dzīvot trubā ar domu, man TV nerāda un man apkārt ir tikai jauki balti cilvēciņi un viss ir kulē… Bet cik ilgi tā dzīvosi? Kamēr neskars tevi pašu.” -> es to neapgalvoju un tas, ka es neskatos TV un nelasu propogandiskus blogus, manuprāt nav nekas slikts. tas nekādā ziņā nenozīmē, ka dzīvoju alā, lai gan varbūt nebūtu slikti. labi, varbūt es šo tekstu uztvēru personīgi, bet who cares

    Reply

  20. Posted by rapsis on August 14, 2008 at 11:14 pm

    pirms tam tev bija tāds rožains komentārs. Blogus es parasti nelasu un komentus ne tik, bet ja uz viņiem paskatās, tad ir vairāk kā skaidrs, ka vairums sabiedrības akli tic propagandai.

    Reply

  21. Vienīgi mans viedoklis un domas nevar mainīt eksistējošu iekartu un cilvēkus, jārikojas lai butu kaut kads efekts ! Tomēr labi kad apkārt ir cilvēki, kuri negrib sevi ierobežot.

    Man liekas viss tik viegli tur nebeigsies, bet nerunāšu par politiku !

    Es nelaidu naidu sevi un mēģinu cienīt cilvēkus, neatkarīgi no tautības, adas krasas, valodu zināšanām, bet dažreiz es nevaru izturēt dažu subjektu aprobežotību !

    Reply

  22. Posted by rapsis on August 14, 2008 at 11:21 pm

    Es tādos brīžos mierinu sevi ar domu, ka ka viņu intelekta līmenis nav tik augsts, lai es atļautos līdz tam nolaisties 🙂

    Reply

  23. Posted by jenny on August 17, 2008 at 12:47 pm

    mēs visu šo situāciju nedauzd novērojam būdami atvaļinājumā caur bbc un mazliet krievijas mēdijiem. Tā ir politika, kur nav objektīvas patiesības, katra puse savā ziņā kā saka “сгущает краски”, arī latvijas medijos precīzas informacijas neparādas, fakts ir viens — cieš cilvēki un jau vienalga kuras nacionalitātes tie ir. Var apgalvot da jeb ko par karu kamēr tas neskar tieši tevi un tuviniekus. Un Sergejam ir taisnība par to ka visas šīs un tā saucamās augstakā instances sarunas diez vai mainīs jau esošo situāciju, jo ir cilvēki kas runā tautas vārdā un izsaka tā saucamos “oficiālus viedokļus” kas pēc būtības pašu situāciju nemaina.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: